Stilte op mijn weblog….

De afgelopen weken was het stil op mijn weblog.

Er kwam niets bij. Ik ben (nog) niet ingegaan op de blonde domheid van Mariska de (Mijn Naam Is) Haas, die vindt dat kinderen een vader en een moeder nodig hebben in het gezin en vervolgens vindt zij het vreemd dat anderen daar anders over denken en zij ineens het idee krijgt dat zij haar mening niet meer mag ventileren. Dom (Rooms-Katholiek en Hoofdredactrice van het Katholiek Nieuwsblad) mens dus. Ook heb ik niets van mij laten horen toen wij een zalig kloosterweekend beleefden in een klooster langs de Maas. Evenmin meldde ik aan mijn lezer(eres)s(en) dat Pasen een diep innerlijk feest is dat om verdieping en kerktijd vraagt en dat ik dat niet altijd heb kunnen vinden dit jaar.

Wat ik wèl meld is: mijn weblogje vraagt tijd en als ik dat niet altijd heb, zullen jullie wat langer op nieuwe bijdragen moeten wachten. Het is niet anders. De eerst volgende bijdrage vertelt o.a. waarom het wat stil bleef hier…

In de komende dagen komen er weer de nodige bijdragen bij, dus ga maar wat leestijd vrijmaken! Veel leesgenoegen!!

Over Emmanuel
"Optimist tot in de kist!"

Reacties zijn gesloten.