Opgedroogd?

Naar aanleiding van de begin april verschenen L’HOMO had ik op Twitter met de al eerder op deze plek aangehaalde Toby (www.bartjezoekthethomogeluk.tk) een korte (Twitter…!) discussie over o.a. Jim Bakkum. Jim staat uitgebreid gefotografeerd in deze nieuwste 2011-homo-versie van de LINDA. Foto’s van een stoere man, die in 2003 als jonge puber bijna de eerste versie van “Idols” won, net achter Jamai. Foto’s van een geklede Jim, van Jim in blote behaarde borst en een Jim met een afzakkende boxer aan, zodat je het begin van zijn bilspleet kan ontwaren boven zijn broekrand uit… Maar ook een natte Jim, zowel van het water uit de tuinslang als van het zwembadwater. Zo onder water legt ‘ie geil zijn hand op zijn kruis, helaas (”’bloos”’) verborgen in een zwemslip.

Welnu, deze Jim, in deze hete poses op de gevoelige chip vastgelegd, werd in die Twitter-discussie omschreven als ‘uitgedroogd’. Zelfs Jim zegt van zichzelf: “Mijn buik is geen wasbord geworden, maar ik ben wel mooi droog.” Nu kan ik die uitdrukking eerder verwachten over een ouwe nicht die reeds met één been in het graf staat en wiens gereedschap met zijn gestalte evenredig is meegekrompen. En zelfs dat geloof ikzelf niet zo hard, want potentie kan net zo goed tot op hoge leeftijd nog aanwezig zijn als bij een jonge adonis. Ik ken genoeg voorbeelden….

Ik denk dus dat die term ‘opgedroogd’ eerder slaat op het feit dat Jim er in de L’HOMO (maar ook in het echt) rijp en volgroeid uitziet. Zijn onbehaarde puberlijf heeft (jammer voor de liefhebbers daarvan) een flinke sprong voorwaarts gemaakt … om je vingers (alleen je vingers?) bij af te likken.

Wetend dat menig pubermeisje zich indertijd sufvingerde en ongetwijfeld menig homo(otje in de dop of kast) zich het eelt op de handen masturbeerde, is deze Jim-uitgave ongetwijfeld van hetzelfde soort, al zullen de soppende fans ook wat ouder zijn.

Maar die term opgedroogd staat me niet echt aan, omdat niet alleen de foto’s zelf, maar ook de genietende fans niet echt getuigen van grote droogte in fantasie en werkelijkheid.

Menig homo en hetero-meid/vrouw zal ’s ochtends nat het bed uitglijden, Jims aanstaande vrouw Bettina nog het meest (althans: dat hoop ik van harte voor hun beiden).

Net als Jim en Bettina hoop ik voor mezelf en iedereen, dat we nog tot op hoge leeftijd goed nat mogen worden van onze wederhelft, date of anderszins.

Wellicht dat een komende warme zomer ons vele hete prikkels kan geven voor een ‘natte’ zomer….!

(gepubliceerd geweest in de opgeheven DITO van COC-Zeeland)

Over Emmanuel
"Optimist tot in de kist!"

Reacties zijn gesloten.