Zalig Kerstmis !

Onze kerstkaart van dit jaar is een foto, gemaakt gedurende onze Canada-reis in mei en juni van 2012. Op die foto lopen mijn man en ik elkaar tegemoet.

Omdat wij geen herkenbare foto’s publiceren op het internet heb ik een foto genomen van onze Zweden-reis van 2010. In Stockholm maakte wij de Gay Pride mee. Vele kerken deden op één of andere manier mee aan dit grootse evenement. Onderstaande foto laat zien dat kerken heel goed ALLE mensen tegemoet kunnen gaan. maar het vergt ook moed om daadwerkelijk om te zien naar ALLE mensen. De Paus, mijzelf en iedereen wens ik die moed van harte toe…

Deze kerk in Stockholm had niet alleen haar torenspits gesierd met de Regenboog-vlag (dè herkenningsvlag voor de homo-gemeenschap) maar ook de Communie-bank aan de voet van het Hoogaltaar. Prachtig teken van het omzien naar de homogemeenschap!

Met dit mooie toekomstbeeld voor ogen wens ik al mijn volgers en niet-volgers, lezers en haters, homo’s, hetero’s, bi’s, transgenders, gelovigen, ongelovigen, en iedereen die ik nog niet genoemd heb, datgeen wat ik op onze kerstkaart heb geschreven!

Over Emmanuel
"Optimist tot in de kist!"

Reacties zijn gesloten.