“Oma wil een toyboy !”

Je kon er op wachten! Na de nodige grappen over de snoeperijtjes van burgemeester Onno Hoes van Maastricht…..

Maastricht trekt de plug er niet uit bij Hoes.”

“Als ik jeuk heb achterin mijn keel, neem ik een lekker warm Hoesdrankje.”

“Het wachten is nu op de nieuwste musical van Albert: ” The Toyboy”.”

“Volgens mij moet een burgemeester niet te veel slikken van zijn burgers.

…..is er nu een heuse carnavalskraker van de inmiddels 72-jarige (dus oma) Ria Valk, u allen welbekend van “Hou je echt nog van mij Rockin’ Billy” waarmee ze echt doorbrak en van haar grootste carnavalshit “De liefde van de man gaat door de maag” (beter bekend met het refrein: “Ik heb worstjes op mijn borstjes“).

Ongetwijfeld zal menigeen zijn of haar oordeel klaar hebben, zoals we dat in ons veelkleurige landje van Zwarte Kous tot Atheïst gewend zijn. In ieder geval een vrolijk begin van een nieuw jaar met een vette knipoog naar Onno en de homoscene, naar die gescheiden mannen of vrouwen met een jonger mokkeltje of speeljongetje èn naar al die andere dames en heren met stille verlangens die in het volle licht zo netjes zijn en in het duister de kat knijpen…! Kortom: dit lied gaat over iedereen!

Over Emmanuel
"Optimist tot in de kist!"

Reacties zijn gesloten.